zaterdag 2 november 2013

Happy birthday to my twin sister..and me!


Op ongeveer de meest regenachtige dag die ik hier heb meegemaakt, ben ik jarig! Ik heb desondanks een hele leuke dag (gehad). Lekker uitgeslapen en daarna "Tteokbokki" als vroege lunch gegeten met mijn roomie.


Aansluitend hebben we de route verkend naar Ruben zijn verblijf. Echt 1000 maal dank aan mijn roommate, ik weet anders echt niet hoe ik er gekomen was. Het blijkt toch nog wel 30 minuten lopen vanaf hier, maar er rijdt eventueel ook een bus.

Mijn kamer had ik gisteravond al versierd met de slingers en ballonnen die ik van mijn schoonfamilie had gekregen (echt een top cadeau!) voor mijn vertrek, voor een klein feestje vandaag.


Ik at samen met twee Nederlandse meisjes, een Chinees meisje en mijn kamergenoot een stukje taart. Ik moet zeggen dat ie er beter uitziet dan dat hij smaakte. Haha. Heel veel room en een soort slagroomtaart binnenkant. Maar wat is nou een verjaardag zonder taart?

Bedankt iedereen ook voor de berichtjes en waarschijnlijk ook kaartjes die nog aan moeten komen! Ik ga er wat moois van maken komend jaar, alweer als 22-jarige! xo

7 opmerkingen:

  1. Whaaaa so cuuuute! Die taart ziet er echt briljant uit, en het fruit lijkt bijna nep. Ik heb je al gefeliciteerd maar 축하합니다 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, meiden. En Irene, weer hele gave impressies zeg, die taart is echt heel erg fotogeniek. Ik heb Ruben net uitgezwaaid, hij gaat met een cool kapsel het vliegtuig in, jullie zullen samen veel bekijks hebben daar, zo'n knap stel! Vanavond hebben we een Whopper gehad...jullie morgen een Bulgogi Burger?? Take care, en uiteraard volg ik je blog op de voet, ik schrijf niet elke keer, maar ik lees alles hoor!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit hier met een doosje Pocky, groene thee, zoete aardappels en een sandwich met ei, tomaat, komkommer :)

      Verwijderen
    2. Even ontgiften op zn Koreaans na die Whopper ;)

      Verwijderen
  3. Je hoedje trouwens...geweldig, haha! Je ziet er happy uit :)

    BeantwoordenVerwijderen