dinsdag 27 augustus 2013

De laatste kiekjes en verhalen uit Nederland


Mijn koffer is eindelijk gepakt en ik heb van bijna iedereen afscheid genomen. Ik heb bovendien afscheidsdiners, afscheidscadeautjes en een afscheidsfeestje gehad. Ik ben er helemaal klaar voor!

Afgelopen weekend heb ik nog genoten van de Drentsche country side: ik bramen geplukt langs de Drentsche Aa en lekker gewandeld met de altijd superschattige hond van mijn schoonfamilie, Max.

Ik heb gemerkt dat wanneer je weet dat je voor een tijd weggaat je bepaalde dingen veel meer gaat waarderen dan je normaal gesproken doet. Ik heb gemerkt hoe veel fijne, gezellige en goede mensen ik om mee heen heb en hoe goed het leven hier in Groningen is in ons nieuwe huis.

Ook zorgde de wetenschap dat ik voor langere tijd weg zou zijn ervoor dat ik mijn kledingkast, lades, administratie etc. eens even helemaal over de kop heb gehaald en ik me nu helemaal "gereboot" voel. Zeker twee redenen vóór een tijdje studeren/wonen/werken in het buitenland.


Zojuist heb ik mijn "galgenmaal" gegeten. Aardappeltjes, gerookte Noorse zalm en een zelfgebakken brood van Ruben. Ik zal het vast niet meer te eten krijgen de komende vier maanden. Het was heerlijk.

Ook heb ik net van Ruben een super ideale en fancy travel journal gekregen met masking tape erbij, voor de verhalen die ik niet op mijn blog post ;).


Ik heb heel erg veel zin om morgen te vertrekken en ik weet ook zeker dat ik weer terug zal komen in een heel fijn Nederlands leven.

By the way, ik kreeg vandaag een mailtje waarin mijn Koreaanse naam stond: 리네크 볼트. Cool he?

Tot later vanuit Seoul!

4 opmerkingen:

  1. 여행 잘 다녀와!! En wat een ontzettend cute travel journal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supernice, 리네크 볼트! Tot later vandaag op Schiphol! Erg leuke blog idd, mooie foto's en ik ga je zeker volgen!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne reis Irene! Blijf ons maar lekker veel op de hoogte houden met je leuke blogposts :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen